בטון מוחלק חוץ

בטון מוחלק חוץ לגינות, שבילים וחצרות טומן בחובו יתרונות רבים. כאשר אנו עוצמים עיניים וחושבים על גינה מושקעת, ירוקה ופורחת בשביל ביתנו אנו מחייכים לרווחה. אולם, כאשר אנו פוקחים את העיניים לרוב אנו רואים אדמה חומה ועשב בר ומצטערים על הרגע שבחרנו דווקא בבית עם גינה. לרבים אין את הזמן, הכסף והסבלנות להשקיע ולטפח גינה ולרוב התוצאה היא כפי שכבר כתבנו, עגומה. הוסיפו לכל זה את ההוצאה הגדולה על המים אשר עולים ביוקר והזמן הנדרש לטיפול בה. על כן, הבחירה בבטון מוחלק תהיה גם אסתטית יותר, גם יפה בהרבה וגם תחסוך לכם כסף, זמן וכאבי ראש מיותרים.

היתרונות של בטון מוחלק חוץ

כאמור וכפי שכתבנו,  לבחירה של בטון מוחלק חוץ לגינה, לחצר, לחניה או לשביל הגישה אל הבית יש יתרונות רבים ולפניכם רק חלק קטן מהם:

  • מחיר: מעבר לחיסכון במים או בשירותי גינון, הבטון המוחלק זול יחסית לחומרים אחרים כמו דק עץ, שיש או גרניט פורצלן.
  • זמן העבודה: בניגוד לריצוף בחומרים אחרים אשר דורשים זמן עבודה רב היכול להגיע גם עד עשרה ימים ויותר, בטון מוחלק מתייבש ומתקשה מהר ולכן זמן תהליך העבודה עליו לא לוקח יותר ממספר ימים בודדים. שאגב, גם מוזיל את המחיר באופן משמעותי.
  • מראה: המראה של הבטון הינו מראה טבעי מדהים, אך יחד עם זאת, בטכנולוגיה המתקדמת בימינו ניתן לשלב גוונים וצבעים רבים בריצוף.
  • חוזק ועמידות: הבטון המוחזק הינו חומר חזק ביותר ואינו שוקע או מאבד צורה עם השנים. הסילר, החומר אותו מורחים על הבטון, אוטם אותו ושומר עליו מפני נזקי מזג קיצוניים ככל שיהיו ומצריך חידוש רק אחת לכמה שנים טובות.
  • תחזוקה: משטחי הבטון מצריכים מינימום תחזוקה ומספיק טאטוא פעם בכמה זמן ומקסימום שטיפה קלה עם צינור מים בשביל להחזיר לו את המראה כאילו התקנתם אותו לפני רגע.

לדעת לבחור את האנשים הנכונים עבור יציקת בטון מוחלק חוץ

לחברת 'החלקות החלקות' למעלה מעשרים שנות ניסיון של בניית בטון מוחלק חוץ לכל סוגי הצרכים. בין אם מדובר בגינות, שבילי גישה, חצרות בתים או גינות, אנו מגיעים ועושים את העבודה האיכותית ביותר בזמן הקצר ביותר. מקצועיות, אמינות ושירות אלו דברים שאנו איננו מתפשרים עליהם. צלצלו אלינו עוד היום ובתוך כמה ימים גם לכם יהיה משטח בטון יפיפה מחוץ לבית.

בטון מוחלק לגינה 

בטון מוחלק לגינה הוא טרנד עיצובי עכשווי הסוחף אחריו אדריכלים ואדריכלי נוף רבים. בשל העלויות הנמוכות בהרבה ממשטחים העשויים חומרים אחרים כגון דק עץ, שיש או קרמיקה וכמו כן זמן העבודה המהיר לא פלא שיותר ויותר אנשים בוחרים בבטון מוחלק על פני האחרים. מעבר לזה, לדעת רבים בעולם העיצוב, הבטון המוחלק הוא מרהיב ובעל מראה יוקרתי ועכשווי הרבה יותר מהעיצובים אשר היו קיימים עד היום.

יתרונותיו של בטון מוחלק לגינה

כאמור, כפי שפתחנו ואמרנו, בטון מוחלק לגינה טומן בחובו יתרונות רבים. כאן נביא בקצרה הסברים לכמה מהם:

  • נתחיל בכך שבטון הינו חומר עמיד וחזק ביותר. לרוב, גם אם ייפול עליו פטיש לא יקרה לו כלום ולא יישאר אפילו סימן. כמו כן, תחזוקת הבטון תהיה קלה יותר מכל משטח אחר בגינה מפני שבתום העבודה נאטם ומצופה הבטון בסילר, חומר הנותן לו אטימות בפני רטיבות, לחות, שומנים וחיידקים וכל שיהיה עליכם לעשות הוא לטאטא את המשטח או מקסימום לשטוף אותו בזריזות עם צינור מים. בנוסף, בשל חוזקו הרב, הבטון ישמור על צורתו ולא ישקע עם השנים כתוצאה מבלאי, רהיטים כבדים או תנועה רבה מעליו בניגוד לחומרים אחרים חזקים הרבה פחות.
  • מכל האופציות העומדות בפניכם, אופציית הבטון המוחלק תחסוך לכם הכי הרבה כסף, זמן ובעיקר כאבי ראש מיותרים. בשל עלות החומרים הנמוכה ועבודה מהירה ביותר על מנת להספיק לסיימה לפני שהבטון יתייבש וייסדק היא מצריכה פחות כוח אדם ומכל הסיבות הללו החיסכון שתפיקו מבחירה של בטון בגינה תהיה עצומה.
  • וכמובן שאי אפשר להתעלם מהמראה. בטון מוחלק לגינה אפשר לעצב באיזה צבעים וגוונים שרוצים ולהתאימו לגינה ולרהיטי הגינה. ניתן לתת לו מראה קלאסי מכובד או מראה תעשייתי עכשווי אשר נמצא בשיא הטרנד בעולם העיצוב כיום.

יש החלקות ויש החלקות

אנחנו בחברת 'החלקות החלקות' בכך שמאחורינו אלפי לקוחות מרוצים ופרויקטים מרהיבים. בזכות השירות האדיב, המקצוענות, המקצוענות, העבודה המהירה והמחירים הנוחים לכל כיס אנחנו ממשיכים לשרת נאמנה את ציבור הלקוחות שלנו ושמחים להוסיף יופי ויוקרה לכל משטח בכל מקום ובכל תנאי. צרו עמנו קשר עוד היום והצטרפו למשפה הרחבה שלנו.

בטון מוחלק לגינה ישמור על מראה מושלם גם בתנאי סביבה קשים

כשזה מגיע לעיצוב מרחבי החוץ שלך, עמידות היא אחד הקריטריונים המרכזיים שצריכים לעמוד לנגד עיניך. הבית הפרטי הוא התגשמות כל המאמצים וההשקעה שלך וכדי להגיע באמת למנוחה והנחלה, חשוב שנשקיע בפתרונות שיאפשרו לנו להתנהל בראש שקט. כדי להימנע מעבודות תחזוקה יקרות ומורכבות כל כמה שנים ספורות, מומלץ לעשות שימוש עם בטון מוחלק לגינה וליהנות מעמידות שאין שנייה לה.
הבטון המוחלק מצופה בסילר חזק שמאפשר לו להתמודד ביעילות עם כל פגעי מזג האוויר לאורך זמן מבלי להישחק, להישרט או להיסדק. הריצוף ישמור על צבעו ועל הגימור החלק והיוקרתי גם לאחר חשיפה ממושכת לתנאי סביבה קיצוניים. עם הצוות הנכון וכשההתקנה בסטנדרטים גבוהים, יעמוד לרשותך פתרון טווח ומשתלם.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

עוד בנושא

בטון מוחלק חוץ

בטון מוחלק חוץ לגינות, שבילים וחצרות טומן בחובו יתרונות רבים. כאשר אנו עוצמים עיניים וחושבים על גינה מושקעת, ירוקה ופורחת בשביל ביתנו אנו מחייכים לרווחה.

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן