בטון מוחלק לבית

בטון מוחלק לבית הוא לוקסוס אשר לא שמור לעשירון העליון בלבד. הטרנד העכשווי הכי לוהט בתחום עיצוב הפנים והאדריכלות בשנים האחרונות הוא תחום הבטון המוחלק. מראהו התעשייתי העכשווי משתלב נהדר עם ריהוט קלאסי ומדגיש אותו. בעבר, הבטון המוחלק היה שייך רק למבנים תעשייתיים, מוסכים וחניונים. אולם, בשנים האחרונות נכנס תחילה למשרדי הייטק, מלונות בוטיק ומסעדות עד הזמן האחרון שכאמור, הוא נכנס בסערה גם לבתים הפרטיים. במאמר זה נעמוד בקצרה על כמה מהיתרונות אשר מציע העיצוב בעזרת בטון מוחלק.

בטון מוחלק לבית – יתרונות

כאמור בטון מוחלק לבית טומן בחובו כמה וכמה יתרונות אשר בזכותם מעצבי פנים ואדריכלים בעולם כולו משלבים אותו בעבודות ללקוחותיהם ואף בעיצובים שלהם לעצמם. עוד עדות להצלחת הבטון המוחלק ומגמת העלייה בה הוא נמצא היא העובדה שאפילו חברות הצבע הגדולות והמובילות בעולם התחילו לייצר ולשווק צבעים בגוונים של בטון על מנת לחקות את היציקה האמתית. הנה כמה מהיתרונות שהוא מציע.

  • זמן העבודה: בעוד שעבודות ריצוף עם החומרים המוכרים כגון קרמיקה, חרסינה שיש וגרניט פורצלן יכולות לקחת משלב ההתחלה ועד לשלב הסיום עשרה ימים ולעתים אף יותר, יציקת בטון והחלקתו תיקח בין יומיים לשלושה. זאת משום שאופי העבודה עם בטון הוא שונה והעבודה צריכה להיות זריזה לפני שהוא יתייבש על מנת שהתוצאה תהיה ישרה וחלקה ככל האפשר.
  • המחיר: בשל העובדה שהעבודה קצרה ולא נדרש כוח אדם רב לבצעה ובשל עלות החומרים הזולה משמעותית יוצר שהמחיר זול בהרבה מעבודות ריצוף סטנדרטיות.
  • המראה: הבטון המחולק מעניק מראה עכשווי אשר בשילוב עם עיצוב קלאסי נותן מראה יוקרתי ומבריק המשתלב היטב עם האלמנטים הקיימים.
  • חוזק ועמידות: החומר חזק ועמיד ביותר השומר על צורתו והברק שלו לאורך שנים. כמו כן, הבטון נאטם על ידי חומר הנקרא סילר אשר נותן לו את הגוון המיוחד שלו אבל ובעיקר, אוטם אותו ומגן עליו מרטיבות ולחות ומונע פטרת, עובש וחיידקים.

לעשות את הבחירה הנכונה

עם יותר מ – 20 שנות ניסיון שיש לנו בחברת 'החלקות החלקות' ואלפי לקוחות מרוצים אנו עושים עבודות בטון מוחלק לבית עם כוח האדם האיכותי ביותר והמכשור המתקדם והחדיש ביותר. על דגלנו חרטנו את ערכי המקצועיות, האמינות, השקיפות והשירות. צרו אתנו קשר ונשמח לעצב גם לכם את הבית, הגינה או המשרד.

בטון מוחלק לבית פרטי

בטון מוחלק לבית פרטי זה ה-דבר הכי חם היום בעולם העיצוב כיום. יותר ויותר מעצבי פנים, מהנדסים, אדריכלים ואדריכלי נוף בוחרים באופציית העיצוב בעזרת שילוב של בטון מכמה וכמה סיבות עליהן נפרט בהמשך. עד לעבר הלא רחוק יכולנו למצוא בטון מוחלק רק במקומות כמו חניונים, מוסכים ומבנים תעשייתיים, בעוד שכיום אנו רואים את השילוב של הבטון במשרדי יוקרה, מלונות בוטיק, מסעדות וכיום כאמור, גם בבתים פרטיים ובגינות שלהם. אם כן, מה הופך את החומר לכל כך מבוקש? למה יותר ויותר בוחרים דווקא בו? כל זאת בכתבה הבאה.

היתרונות של בטון מוחלק לבית פרטי

העיצוב בעזרת בטון מוחלק לבית פרטי נהיה כל כך פופולרי עד המצב בו חברות צבע מובילות מכל העולם מבינות את הביקוש אליו ומתחילות לייצר צבעים בשלל גווני בטון רק בכדיי לדמות את הדבר האמתי. לפניכם כמה יתרונות בולטים בעבודה עם החומר הנפלא:

  • זמן העבודה: בניגוד לריצוף המסורתי עם חומרים כגון שיש, גרניט פורצלן, קרמיקה או חרסינה בהם זמן העבודה נע בין עשרה ימים לשבועיים ולעתים אף יותר, אופי העבודה עם בטון הוא שונה מפני שהטיפול בבטון הוא מאד מהיר על מנת לקבל את התוצאה הרצויה לפני שהוא יתייבש ויתקשה. על כן העבודה של ריצוף בעזרת בטון מוחלק לא תיקח מתחילתה ועד סופה יותר מכמה ימים בודדים.
  • מחיר: כפועל יוצא מזמן העבודה הקצר והעובדה שאין צורך בכוח אדם רב המחיר מוזל בעשרות מונים. בנוסף, עוד משתנה המשפיע על המחיר (לטובת הצרכן כמובן) הוא עלות החומרים אשר זולים בהרבה משאר חומרי הריצוף המסורתיים.
  • המראה: כל מי שראה עבודה איכותית של עיצוב בשילוב בטון מוחלק שואל את עצמו "איך לא חשבו על זה קודם"? השילוב של החומר בעל המראה המודרני ביחד עם העיצוב הקלאסי המסורתי מביאים עמם בשורה חדשה לעולם העיצוב.

לעבוד רק עם מומחים

חברת 'החלקות החלקות' מתמחה בעבודות בטון מוחלק לבית פרטי, למשרדים, מסעדות ועוד מקומות אשר מבינים מהו עיצוב איכותי. כבר למעלה מעשרים שנים שאנו חורטים על דגלנו את ערכי השירות, האמינות והמיומנות. נשמח לעמוד לרשותכם וביחד לתכנן את הפרויקט היפיפה הבא שלכם.

ליהנות ממראה תעשייתי ייחודי עם בטון מוחלק לבית

הפופולריות העולה של הבטון המוחלק לא צצה בחלל הריק. אדריכלים ומעצבים מובילים בעולם זיהו את הפוטנציאל האדיר הגלום בחומר הגלם הזה ומפיקים ממנו שלל יתרונות.

  • הגימור המבריק של הבטון יוצר מראה מרשים ויוקרתי שנראה כמו משטח שיש או סלע.
  • הבטון המוחלק מחזיק מעמד לאורך זמן ושומר על נראות מושלמת למשך שנים רבות. באמצעות חומר האיטום הייעודי, אין צורך בכל עבודת תחזוקה אינטנסיבית ומלבד מעט טאטוא מפעם לפעם, לא נדרשים מאמצים מיוחדים.
  • ניתן לשלב טווח רחב של גוונים ומרקמים מבלי לפגוע במראה הטבעי שמעניק הבטון לבית.
  • להבדיל מעבודות ריצוף באריחים שעשויות לקחת עד שבועיים, ניתן ליישם בטון מוחלק לבית תוך 2-3 ימים בלבד. כך ניתן לחזור לשגרת החיים במהירות מבלי לחיות ימים רבים בלכלוך ורעש.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

בטון מוחלק לבית - מראה יוקרתי במחיר משתלם

בזכות בטון מוחלק לבית, תוכלו לרענן את המרחב הפרטי שלכם בהצלחה – וליצור הרמוניה אסתטית מרשימה, נעימה ומזמינה. לבטון מוחלק יתרונות רבים, וזוהי הסיבה מדוע יותר ויותר אנשים בוחרם בפתרון זה. כדי שתוכלו גם אתם לעצב את ביתכם כראוי, ניתן ליצור קשר עם חברת 'החלקות החלקות'. חברה מובילה זו הוקמה לפני למעלה מ-20 שנה, ומאז ועד היום משרתת קהל לקוחות רחב. בין אם מדובר במגזר הפרטי ובין אם מדובר במגזר העסקי, צוות עובדי החברה מעניקים מענה מתקדם בתחום החלקות הבטון.

בטון מוחלק לבית פרטי - אל תתפשרו על פחות מהכי טוב

החל מעמידות גבוהה, זמן התקנה מהיר, תחזוקה יעילה ועד נראות מרשימה – בטון מוחלק לבית פרטי הינו הפתרון המומלץ עבורכם. כיום, אינכם צריכים להתפשר על איכות, כאשר בטון מוחלק יסייע לכם רבות – הן בהיבט העיצובי והן בהיבט הפונקציונלי. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר עם חברת 'החלקות החלקות'. חברה מובילה זו נוסדה לפני למעלה מ-20 שנה. מאז ועד היום, היא משרתת קהלים רבים – הן מהמגזר העסקי והן מהמגזר הפרטי. כמו כן, עובדי החברה פועלים במקצועיות רבה, בפריסה ארצית ובזמינות גבוהה.

גם לבית פרטי - בטון מוחלק

אם עד לאחרונה בטון מוחלק נחשב לפתרון ריצוף השמור למתחמי יוקרה, כיום הוא הופך לאחד מחומרי הגלם המבוקשים ביותר בעולם העיצוב. "החלקות החלקות" מספקים שירותי החלקת בטון למגזר הפרטי והעסקי גם יחד. כבר שנים רבות שאנשי המקצוע שלנו מעניקים שירותים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ומחומרי גלם איכותיים. הבטון המוחלק יוצא ממתחמי התעשייה אל הבתים הפרטיים ומעניק חזות מודרנית ומתקדמת. מגלריות אמנות מסוגננות ועד לבתים פרטיים בעיצוב מותאם אישית, אין ספק שהבטון המוחלק הופך לכוכב הבא בתחום הריצוף. כדי להכניס מגע אסתטי ייחודי למבנה שלך, זה הזמן להתקדם ליתרונות המגיעים עם בטון מוחלק לבית.

כדי להנות ממוצר איכותי, זה הזמן לפנות למקצוענים

צוות המומחים של "החלקות החלקות" פועל בתחום הבטון המוחלק במשך מעל 20 שנה. לאורך השנים, סייענו ללקוחות רבים ליהנות מכל היתרונות שניתן להפיק עם יציקת בטון מוחלק לבית. בכל פרויקט ופרויקט, אנו מציבים את השירות האמין והאדיב בראש סדר העדיפויות ומתחייבים לשביעות הרצון שלך. נשמח לסייע לך לשדרג את ריצוף הבית שלך ולשלב בו מראה יוקרתי ייחודי. למידע נוסף על מגוון השירותים הזמינים לך עמנו ולהזמנת שירות, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו באתר עוד היום.

בטון מוחלק לבית פרטי - תנאי בסיסי

בשנים האחרונות, הסגנון האקלקטי הופך לטרנד חם בעיצוב הבית. מעצבים ואדריכלים משלבים אלמנטים ממגוון סגנונות עיצוב ויוצרים קו אסתטי יצירתי ועשיר שיאפיין את ההעדפות והאופי של הדיירים באופן אופטימלי. שילוב אלמנטים תעשייתיים הוא חלק בלתי נפרד מהמגמה הזו ולכן, בטון מוחלק הפך כיום לחומר גלם פופולרי מאי פעם לבית הפרטי. חברת "החלקות החלקות" מעמידה לרשות לקוחותיה פתרונות בטון מוחלק בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הצוות שלנו ילווה אותך לכל אורך התהליך ויסייע לך ליהנות מתוצאות מיטביות.

בטון מוחלק לבית פרטי לפתרון ארוך טווח

הבחירה בבטון מוחלק כפתרון ריצוף מהווה בחירה עם מבט ארוך טווח. כשההתקנה נעשית על ידי מקצוענים מיומנים ושכבת הסילר איכותית, ניתן ליהנות מהתוצאות במשך שנים רבות ללא כל פגיעה בנראות. אין כל צורך בעבודות תחזוקה מורכבות ויקרות, בליטוש והברקה או בטכניקות ניקוי מורכבות. המשטח יישאר מבריק ואחיד גם לאחר שימוש אינטנסיבי למשך תקופה ארוכה. כשניתן להזמינו היום במגוון רחב של צבעים וכשתהליך ההתקנה כה קצר ופשוט, אין כל פלא שריצוף משטחים עם בטון מוחלק לבית פרטי הפך לבחירה הטבעית והפופולריות בקרב כל כך הרבה מעצבים ואדריכלים מובילים בישראל. במקום להחליף ריצוף כל כמה שנים ולשאת בעלויות הברקת הרצפות, יש לך פתרון אמין וחסכוני שזמין לך לאורך זמן ללא הוצאות נוספות.

בטון מוחלק לבית יוקרתי ומרשים

השנים האחרונות הביאו עמן בשורה של ממש בתחום עיצוב הפנים, כאשר אחד הטרנדים הנפוצים ביותר, הינו בטון מוחלק. בין אם מדובר בווילה, דופלקס, פנטהאוז ובין אם מדובר בבתים פרטיים אחרים – מומלץ להתעניין בפתרון הבא: בטון מוחלק לבית. כדי לשדרג את המרחב הפרטי שלכם כראוי, יש לפנות אל חברה מקצועית ולפעול בהתאם למספר נקודות מרכזיות: מומלץ לבחור בסוג הגימור של עבודות הבטון המוחלק, רצוי לבחור בצבע של הבטון המוחלק

בטון מוחלק לבית

לצד נקודות אלו, יהיה עליכם להגיע להחלטות בתחומים נוספים – כאשר לצדכם עומדים צוות המומחים. כלומר, יש לוודא כי החברה עמה אתם משתפים פעולה הינה מקצועית ואמינה. בין אם אתם פונים אליה באמצעות המלצות של קרובים, או שמא אתם יוצרים איתה קשר עקב דף עסקי מרשים – פניה אל חברה איכותית הינה חשובה ביותר.

בטון מוחלק לבית פרטי – מענה מדויק על כל הציפיות

שנים ארוכות אנו חולמים על בית חלומותינו, ומשקיעים רבות על מנת להגשים את החלום. בהמשך, כאשר החלום קורם עור וגידים – ואנו עומדים בפני העבר לביתנו הקט, אין מאושרים מאתנו. במקביל, נדגיש כי בשביל להפוך את הבית למקום נינוח ומזמין, חשוב לעצב אותו כהלכה ובהתאם לטעמנו האישי. חלק בלתי נפרד מעבודת העיצוב כוללת את הפתרון הבא: בטון מוחלק לבית פרטי. כאשר אנו מדברים על בטון מוחלק, הכוונה היא ליציקת בטון בעלת רמת גימור גבוהה ובאיכות יוצאת דופן. נדגיש כי בפועל, החלקת שכבת הבטון הינה השלב האחרון בתהליך הריצוף – והיא מחליפה את פיזור החול ואת הדבקתם של אריחים. כמו כן, את עבודת החלקת הבטון ניתן לבצע באזורים שונים בבית ומחוצה לו. בין אם מדובר במרפסת, המדרגות או הגינה – התוצאה תענה על ציפיותיכם והרבה מעבר לכך.

בטון מוחלק לבית מחיר ללא תחרות בסטנדרט גבוה

סביבת מגורים מרשימה, איכותית ופונקציונלית – מדובר בחלום בר השגה. בזכות עבודות בטון מוחלק, תוכלו גם אתם להגשים את כל רצונותיכם בהצלחה יתרה. כלומר, על ידי שדרוג ושיפוץ הרצפות של הבית – אין ספק שתספקו את הבסיס החשוב ביותר למרחב הפרטי שלכם. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא לפנות אל חברת 'החלקות החלקות'. חברה זו הינה מהמובילות בארץ בתחום בטון מוחלק. צוות העובדים מחזיק בהכשרה מקיפה, בידע הדרוש ובניסיון רב.

בטון מוחלק לבית - התאמה ייחודית לכל הצרכים שלך

צוות "החלקות החלקות" מקפיד לאורך כל תהליך ההתקנה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. כדי להבטיח שיעמוד לרשותך הפתרון המתאים ביותר לצרכיך, הצוות שלנו משתף אותך לכל אורך הדרך בתהליך ופועל בשקיפות מלאה כדי לסייע לך לקבל את כל מה שחלמת עליו. כדי ללמוד על כל היתרונות שניתן להפיק עם בטון מוחלק לבית פרטי, ניתן להשאיר פרטים באתר כעת.

גם לכם מגיע בטון מוחלק בבית

בין אם הבטון המוחלק מיועד לקירות, רצפות או למדרגות בביתכם – אתם מוזמנים לפנות אל חברת 'החלקות החלקות'. שיתוף הפעולה עם חברה זו יענה על מלוא דרישותיכם על הצד הטוב ביותר. חברה זו הינה מהמובילות בארץ בתחום החלקות בטון, כאשר צוות עובדיה הינם מומחים בתחום זה. לכל שאלה ובקשה, ניתן לפנות אל החברה ולהסתייע בשירותיה החשובים.
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עוד בנושא

שביל בטון מוחלק

שביל בטון מוחלק

הדבר החם ביותר כיום בעולם עיצוב הפנים הוא החלקות בטון. אם בעבר הדרך הפופולרית ביותר לריצוף הייתה באמצעות מרצפות כמו שיש או קרמיקה, כיום בטון

קרא עוד »

בטון מוחלק חוץ

בטון מוחלק חוץ לגינות, שבילים וחצרות טומן בחובו יתרונות רבים. כאשר אנו עוצמים עיניים וחושבים על גינה מושקעת, ירוקה ופורחת בשביל ביתנו אנו מחייכים לרווחה.

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן