החלקת בטון בהליקופטר

לא, החלקת בטון בהליקופטר אינה סצנה הלקוחה מהסרט משימה בלתי אפשרית. הליקופטר הינו מכשיר פוליש בעל להבים מסתובבים ומכאן נובע שמו. לאחרונה, בטון מוחלק הוא הטרנד הכי לוהט בעיצוב הבית, החצר, המשרד ואף חניונים ומחסנים לוגיסטיים, מכאן נוכל להבין שיש לו שימושים רבים והביקוש לעבודות בטון שכאלו הולך וגובר. במאמר זה נעסוק בקצרה בשלבים של התהליך.

השלבים של החלקת בטון בהליקופטר

החלקת בטון בהליקופטר מביאה עמה מראה מרשים ויוקרתי בכל מקום בו היא מתבצעת, משרדים, חללים ציבורים, חצרות וגינות בתים ואף בנייני משרדים שלמים. כאמור, העבודה מתבצעת בסדר קבוע של שלבים הנעשים במהירות האפשרית על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר והיא בטון חלק וישר כמו פלס. לפניכם השלבים של העבודה:

  • כמו בכל עבודה אנו נתחיל בהקמת התשתית הכוללת בראש ובראשונה יישור השטח בעזרת מכשירי פלס מלייזר, הנחת רשת ברזלים ופילוס של הרצפה ויציקת הבטון.
  • בשלב זה נכנס מכשיר ההליקופטר לתמונה אשר מפלש את הבטון ונותן לו את המראה הייחודי הרצוי לנו.
  • במשך יומיים עד שלושה נותנים לבטון להתקשות ולאחר מכן חורצים בו חריצים על מנת למנוע סדקים ולאפשר לו מרווח. לאחר מכן מרטיבים את השטח על מנת שהיציקה לא תתחמם יתר על המידה.
  • הטאצ' הסופי יהיה מריחה ומשיחת הבטון בסילר. הסילר הוא חומר איטום המגן מפני לחות, רטיבות וחיידקים ומעניק לו עמידות לאורך שנים רבות ולא פחות חשוב מכך, הסילר מעניק לבטון מראה מבריק ויפיפה.

היתרונות בהחלקת בטון בהליקופטר

בניגוד לריצוף מחומרים אחרים כגון שיש, קרמיקה או דק עץ, הבטון זול יותר והעבודה מתבצעת במהירות מרבית, שכן אם היא לא תתבצע באופן רציף הבטון לא יהיה חלק וישר מספיק. כמו כן, מגוון אפשרויות העיצוב רב יותר, מודרני יותר ומעניק מראה יוקרתי הרבה יותר.

כל מילה שלנו – בטון!!!

חברת 'החלקות החלקות' בייסודו וניהולו של מר עלאא טאהא מבצעת עבודות החלקת בטון בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר והמכשור המתקדם ביותר. לחברה ניסיון ויידע רבים ומאות, אם לא אלפי לקוחות מרוצים שכבר נהנים מהריצוף המדהים אשר היא סיפקה להם. פנו אל המומחים שלנו ונתכנן ביחד את עיצוב החלל העיצובי הבא שלכם. כי אמרתם החלקת בטון – אמרתם חברת 'החלקות החלקות'.

החלקת בטון בהליקופטר זמינה במחיר משתלם מאי פעם

בטון מוחלק שינה לחלוטין את כללי המשחק כשזה מגיע לעבודות בטון. כיום, ניתן להזמין את תערובת הבטון במגוון צבעים וטקסטורות ועם תוספים מיוחדים שמעשירים את הבטון והופכים אותו לעמיד במיוחד בפני שחיקה. בנוסף, שכבת איטום איכותית מעליו תאפשר לך להשתמש בו לאורך שנים מבלי צורך בליטוש נוסף או בעבודות תחזוקה. על אף כל היתרונות הללו החלקת בטון בהליקופטר אינה עבודה כל כך יקרה. יחסית לעבודות ריצוף אחרות, אנו עשויים לגלות בתחשיב הכולל שחסכנו סכום לא קטן.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

החלקת בטון עם הליקופטר שירות מקצועי

החלקת בטון בהליקופטר הינה הפתרון המומלץ ביותר עבורכם. בין אם מדובר בבית פרטי, מסעדה, משרד או נכס אחר – החלקת הבטון תיצור את הנראות האסתטית המרשימה ביותר. אחת השיטות המובילות להחלקת הבטון, ולקבלת מראה מנצח, הינה באמצעות הליקופטר. לפרטים נוספים בתחום זה, ניתן ליצור קשר עם חברת 'החלקות החלקות'. חברה מובילה זו מחזיקה בניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום החלקות הבטון. צוות העובדים של החברה הינו מנוסה, מיומן ומציע לקהל הלקוחות שירות אדיב ואישי.

החלקת בטון בהליקופטר - לא מה שחשבתם

רובנו, נתקלנו בבטון כחומר גלם בעיקר בעבודות שלד ותשתית. במשך שנים רבות, זה אכן היה השימוש העיקרי בו. רבים מאיתנו השקענו משאבים רבים ומחשבה מעמיקה כדי להסתיר את מבני הבטון עם גימור אסתטי ונעים יותר לעין. בין אם בחרנו בטיח, בחיפוי או בריצוף, לקח זמן רב עד שהתוודענו לאפשרות להשתמש בבטון מוחלק. במשך מעל 20 שנה, "החלקות החלקות" מציעה ללקוחותיה טווח רחב של פתרונות בינוי ועיצוב עם בטון מוחלק ומובילה את התחום בישראל. עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה והסטנדרטים הגבוהים בתעשייה, יש לך הזדמנות ליהנות מפריט עיצובי יוצא דופן במבנה שלך.

החלקת בטון בהליקופטר במחיר משתלם

בטון מוחלק אינו סתם עוד יציקת בטון סטנדרטית. אם בעבר נעשה שימוש בבטון ללא עבודת גמר מעליו, היה זה בעיקר למבנים תעשייתיים או כאמירה עיצובית ייחודית בגלריות לאמנות או במבנים אוונגרדיים. כיום, כאשר ניתן ליצור באמצעות החלקת בטון בהליקופטר משטחים עם גימור חלק ומבריק, בטון הופך לחומר גלם איכותי המקנה אווירה של יוקרה בכל תהליך העיצוב.

החלקת בטון בהליקופטר – פתרון מומלץ

בית הוא הרבה מעבר ל-4 קירות. למעשה, זהו המרחב הפרטי בו אנו חיים, והוא משמש אותנו הרבה מעבר לשינה, אכילה. זאת, כאשר הרמוניה אסתטית הינה היבט משמעותי ביותר בכל בית. חלק בלתי נפרד מכך כולל בחינת הרצפה עליה אנו הולכים – בין אם בתוך הבית ובין אם מחוצה לו. מעוניינים לשדרג את שביל הגישה לבית? ברצונכם לשפץ את הרצפה של המרפסת? מבקשים לעצב את הגינה הצמודה לבית? אין בעיה! עם החלקת בטון בהליקופטר תתקבל התוצאה המרשימה ביותר. לבטון המוחלק יתרונות רבים, כאשר עבודת ההחלקה של הבטון בפועל הינה אמנות לכל דבר. החל מפילוס הרצפה והנחתה של רשת ברזל, יציקה של הבטון על ידי מכונה המוכרת בתור הליקופטר, ייבוש הבטון ועד מריחת סילר – כמו גם ייבוש נוסף ואחרון. בסיומה של המשימה, תתקבל תוצאה מרשימה – ולשביעות רצונכם.

החלקת בטון עם הליקופטר - תוצאה איכותית במיוחד

בטון מוחלק מומלץ לשדרוג הגינות והחצרות בצמוד לבתים פרטיים. מדובר בפתרון איכותי, שיכול להגיע במגוון צבעים ולשדרג בהצלחה כל אזור בו הוא מותקן. בנוסף, החלקת הבטון מיועדת גם לשטח שירות, חניות ועוד. כך או כך, לפרטים נוספים כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת 'החלקות החלקות'. צוות החברה ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ובקשה, ולספק שירות בסטנדרט הגבוה ביותר. ניתן ליצור קשר לגישת ייעוץ בהקדם. בהצלחה, ונתראה בקרוב!

החלקת בטון בהליקופטר - פתרון איכותי לכל סוגי המבנים

זוהי הזדמנות נהדרת להנות מפריט עיצוב מודרני וגמיש מאוד באפשרויותיו. עם הצוות המתאים, ניתן ליהנות מתוצאות ברמה גבוהה מאוד. כאן אנו ב"החלקות החלקות" נכנסים לתמונה. נשמח לסייע לך בכל הנדרש לאורך כל תהליך היציקה וההחלקה. אנו מקפידים על תהליכי עבודה מקצועיים ומוקפדים ועומדים לרשותך בזמינות גבוהה וברמת שירות ללא תחרות. לפרטים נוספים על החלקת בטון בהליקופטר, ניתן להשאיר פרטים באתר עוד היום.
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עוד בנושא

אריחי בטון מוחלק

אריחי בטון מוחלק

אחד הדברים החשובים ביותר לכל מי שמתעסק בעולם העיצוב, הוא היכולת להתחדש ולהכיר מוצרים חדשים כל העת. למעשה, גם בעולם העיצוב כמו בתחומים אחרים מי

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן