יציקת בטון מוחלק

יציקת בטון מוחלק היא הדבר הכי חם כיום בעולם עיצוב הפנים והאדריכלות. לא סתם הם בוחרים בחומר הגלם הנפלא כבחירה ראשונה. העלות זולה בהרבה, המראה עכשווי ומשתלב נפלא גם העיצוב הקלאסי, מגוון הצבעים בהם ניתן להשתמש הוא רחב ביותר והחומר עמיד וקל ביותר לתחזוקה. יחד עם זאת, רק בשנים האחרונות התחיל להיעשות שימוש נרחב בשילוב החומר בעיצוב בתים פרטיים, משרדי יוקרה, מלונות בוטיק ומסעדות. שכן, עד לפני כמה שנים היינו יכולים לראות את  הבטון המוחלק רק במוסכים, מבנים תעשייתיים וחניונים של קניונים שכוחי אל.

יציקות בטון קטנות

תמיד חלמת להשקיע בעיצוב מפואר וייחודי בבית שלך? בין אם החלום שלך כולל חצר עם עיצוב ייחודי ומרשים או חדר אוכל בגימור יוקרתי, הבחירה בחומר הגלם הנכון יכולה לעשות את כל ההבדל. אנו ב"החלקות החלקות" מאמינים כי השקעה באיכות החומרים ובמקצועיות העבודה הם המפתח לפריטי עיצוב שנשארים איתך לאורך זמן. לכן, אנו מיישמים את השיטות המתקדמות ביותר בעבודות בטון מוחלק ועושים כל שביכולתנו כדי לספק לך את התוצאות ברמה גבוהה. היתרון העיקרי בבטון מוחלק הוא הנראות הייחודית שלו. המשטח החלק ורחב הידיים יוצר מראה נקי, קריר ומודרני שחומרי גלם מעטים יכולים להתחרות בו. תהליך יציקה מדויק ומוקפד הוא קריטי על מנת ליהנות מתוצאות איכותיות. לכן, יציקת בטון מוחלק יש לעשות אך ורק עם אנשי מקצוע המתמחים בעבודות הללו.

יציקת בטון מוחלק – היתרונות

עד כדי כך נהיתה יציקת בטון מוחלק פופולרית שכל חברות הצבעים המובילות בעולם בכלל ובארץ בפרט התחילו לייצר צבעים הבאים לחקות בזול את הדבר האמתי. הטרנד נכנס חזק מאוד למחוזות ארצנו הקטנטונת והביקוש אליו רק עולה. אם כן, מה הם אותם יתרונות אשר מציע הבטון המוחלק? לפניכם רק חלק קטן מהם בקצרה.

  • מחיר: המחירים של חומרי הגלם זולים משמעותית מסוגי החומרים בריצוף המסורתי כגון: חרסינה, שיש, גרניט פורצלן ועוד… כמו כן, זמן העבודה הקצר מוזיל אף יותר את העסקה.
  • זמן העבודה: בניגוד לריצוף המסורתי אשר העבודה עליו לוקחת זמן רב ויכולה אף להגיע ליותר משבועיים, בעוד שבעבודה עם בטון, מפאת העובדה שהוא מתייבש ומתקשה במהירות, העודה זריזה ולא לוקחת יותר ממספר ימים.
  • החוזק והעמידות: החומר עמיד וחזק ביותר. הוא לא מאבד את צורתו המקורית ולא נוצרים בו משקעים עם הזמן. כמו כן, את הבטון אנו מצפים בחומר הנקרא סילר, חומר אשר אוטם את הבטון ומגן עליו מפני לחות ורטיבות ובשל כך גם מונע פטרת ועובש בחומר.
  • תחזוקה: הבטון המוחלק לא אוגר אבק ותחזוקתו היא קלה ביותר, מספיק טאטוא אחת לכמה זמן ושטיפה לעתים רחוקות יותר על מנת להחזיר לו את מראהו המקורי.

לסיכום, לעיצוב החללים הפנימיים והחיצוניים בשילוב עם בטון מוחלק הוא הטרנד הכי לוהט היום בשוק. אך יחד עם זאת, גם את העבודה הזאת צריכים להפקיד בידי אנשי מקצוע בעלי ידע וניסיון רבים על מנת שהתוצאה תצא על הצד הטוב ביותר.

למה לחפש אם כבר מצאתם?

ניסיון של למעלה מ – 20 שנים, כוח אדם בעל ניסיון, ידע ואלפי פרויקטים, המכשור המתקדם בעולם הופכים את חברת 'החלקות החלקות' למובילה את התחום של יציקות בטון מוחלק בארץ וכאחת שממציאה את עצמה בכל עיצוב מחדש. אין מה לחפש יותר מידי במקומות אחרים. הרימו אלינו טלפון לשיחת ייעוץ ונראה ביחד איך מעצבים את החלום הבא שלכם.

יציקת בטון על אדמה

לבסוף, כדי ליהנות מבטון מוחלק באיכות גבוהה, חשוב לוודא שהתוספים בהם נעשה שימוש בתערובת הבטון הם בעלי תו תקן וכי הסילר בו נעשה שימוש כדי לקבל גימור חלק מגיע מיצרן מוכר ואמין. שני הרכיבים הללו הם שהופכים את הבטון המוחלק לעמיד וחזק וכדי להבטיח שנוכל ליהנות מהמוצר שלנו לאורך שנים רבות, חשוב שנקפיד על איכות החומרים.

WhatsApp-Image-2019-07-10-at-11.28.10-1

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

תמונות מהשטח

יציקת בטון מוחלק חדש

החלקת הבטון הינה פתרון מרשים לכל בית ומשרד. את תהליך ההחלקה יש לבצע כראוי ובהתאם להנחיות. על מנת לוודא כי המשימה מתבצעת כהלכה, יש לפנות אל המומחים בתחום: חברת 'החלקות החלקות'. חברה זו נוסדה לפני יותר מ-20 שנה, והיא מתמחה בתחום החלקות הבטון על סוגיו השונים. חברה זו חורטת על דגלה את ערכי המצוינות, המקצועיות, האמינות והשקיפות. לפרטים נוספים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות העובדים. מומחים אלו יעמדו לרשותכם בכל שאלה ובקשה.

יציקת בטון מוחלק - לא מתפשרים על איכות

כדי להוביל את תחום עבודות הבטון המוחלק בישראל, נדרשה עבודה רבה ושאיפה מתמדת למצוינות. אנו ב"החלקות החלקות" גאים להציב סטנדרטים חדשים בתחום בישראל ומקפידים על עבודה ברמה הגבוהה ביותר בכל פרויקט החלקת בטון אליו אנו נכנסים. עם חומרים באיכות הגבוהה ביותר ואנשי צוות המובילים בתחומם, אנו מאפשרים לך ליהנות מתוצאות שישנו את מראה הבית מהקצה אל הקצה. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אלינו באתר כעת.

עבודה איכותית ברמה גבוהה

עבודות החלקה וליטוש של בטון קיים יש לבצע כהלכה. זאת משום שמדובר במשימה הדורשת מיומנויות והבנה מעמיקה בנושא. לקבלת מענה מקצועי, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל חברת 'החלקות החלקות'. חברה זו מתמחה בתחום החלקות הבטון, ומציעה שירותים בסטנדרט הגבוה ביותר. זאת ועוד, תוך מתן יחס אישי ואדיב ובפריסה ארצית. לצד שירותי החלקות הבטון הקיים, ניתן לפנות אל החברה גם לצורך ריצוף בטון מוחלק בבית, במשרד, בתעשייה וכן הלאה. עבודות אלו מתבצעות בטכניקות המתקדמות ביותר, תוך שימוש בחומרים, במכשור איכותי ובמחירים נוחים.

יציקת בטון מוחלק - לתוצאות שנשארות איתך שנים

אנו ב"החלקות החלקות" פועלים בתחום כבר שנים רבות מתוך מחויבות להעניק ללקוחותינו את הפתרונות הטובים ביותר שקיימים היום בשוק. כדי להבטיח שכך יהיה, אנו דואגים בכל עת להחזיק בציוד ובחומרי הגלם האמינים והמקצועיים ביותר עבור יציקת בטון מוחלק ומכשירים את עובדינו בטכניקות הטובות ביותר. לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד, ניתן להשאיר פרטים באתר עוד היום. אחד מאנשי הצוות שלנו יחזור אליך בהקדם עם כל הפרטים ויסייע לך להתחיל בתהליך התכנון של הפרויקט החדש שלך.

יציקת בטון מוחלק - שלבים

עבודת יציקת בטון מוחלק מתבססת על מספר שלבים – כאשר כל אחד מהם יש לבצע על הצד הטוב ביותר. במילים אחרות, בין אם העבודה מיועדת לפנים הבית או שמא לאזור המקיף אותו מבחוץ, יש לפנות אל חברה מקצועית ולהסתייע בשירותיה החשובים. מעוניינים לרצף את שביל הגישה לבית? ברצונכם לרצף את המרפסת או את החצר? כך או כך, אתם מוזמנים לפנות אל חברת 'החלקות החלקות'. חברה מובילה זו מתמחה בתחום החלקות הבטון, ומסייעת לקהל לקוחותיה במשך למעלה מ-20 שנה.

יציקת בטון מוחלק – לבית ולמשרד

עבודות יציקת בטון מוחלק הן נפוצות, והן משמשות כחלק בלתי נפרד משיפוץ המבנה וסביבתו. באילו מקרים תוכלו להסתייע בפתרון זה? הדוגמאות הן רבות, נציין את חלקן כעת: השימוש בבטון מוחלק בבתים פרטיים הינו מגוון. החל ממדרגות המחברות בין חלק אחד למשנהו, שיפוץ הקירות בנכס ועד שדרוג הרצפות – הבטון המוחלק מספק מראה ייחודי ובלתי נשכח. בנוסף, יציקת הבטון המוחלק מיועדת גם לחצר או לגינה הצמודים לבית. כך ניתן יהיה ליהנות מהנוף גם בימי האביב. השימוש בבטון מוחלק במשרדים הוא מגוון ביותר – כאשר יתרונותיו של פתרון זה הם רבים: החל מעמידות ארוכת טווח, הגנה בפני שריטות ומשקל כבד, נראות מרשימה וכן הלאה. בין אם תבחרו לשדרג את דירות המשרד, את השביל המוביל אליו, את החניון הצמוד למשרד או אזור אחר בסביבתו – אין ספק שמדובר באפשרות מומלצת ביותר.

יציקות בטון מוחלקות בליווי המומחים

ישנם סוגים שונים של יציקת בטון, אותם ניתן להחליק – ולשדרג כל אזור בהצלחה. בהתאם לסוג היציקה, עובייה, העיצוב של הבטון המוחלק וכן הלאה – כך ניתן יהיה לקבל הצעת מחיר. לקבלת מידע נוסף, כל שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אל חברת 'החלקות החלקות'. חברה זו מציעה שירות בסטנדרט הגבוה ביותר, בפריסה ארצית – תוך מתן יחס אישי ואדיב. לכל שאלה ובקשה, צוות עובדי החברה ישמחו לעמוד לרשותכם.

יציקת בטון מוחלק בסטנדרטים הגבוהים ביותר

ישנם היבטים רבים ביציקת הבטון שיש להקפיד עליהם כדי ליהנות מהגימור החלק והמבריק הנחשק על ידי רבים. תערובת הבטון בה תיעשה שימוש, למשל, חייבת להיות ייעודית עבור בטון מוחלק. התוספים הייחודיים המרכיבים את התערובת מאפשרים ייבוש מהיר במיוחד ללא סדקים ופגמים והופכים את הבטון לעמיד במיוחד. כך אנו יכולים להבטיח שהמשטח יחזיק מעמד לאורך זמן.

היום שאחרי יציקת בטון מוחלק

גם לאחר ביצוע יציקת בטון מוחלק, חשוב לוודא שעבודת ההחלקה עצמה נעשית עם הציוד המתאים ועם אנשי צוות שמכירים את העבודה היטב. הניסיון של איש המקצוע שלך והמוניטין המקצועי שהוא בנה לאורך השנים הם תעודת הביטוח שלך כדי לקבל את התוצאה שתמיד רצית בביתך.
שקופית קודמת
שקופית הבאה

עוד בנושא

בטון מוטבע

בטון מוטבע

הבטון הוא חומר שזוכה לעדנה מחודשת בשנים האחרונות, ובעולם העיצוב הוא משמש לדברים רבים שלא היו משתמשים בו בעבר. הטכנולוגיה החדישה מאפשרת להחליק את הבטון

קרא עוד »
אריחי בטון מוחלק

אריחי בטון מוחלק

אחד הדברים החשובים ביותר לכל מי שמתעסק בעולם העיצוב, הוא היכולת להתחדש ולהכיר מוצרים חדשים כל העת. למעשה, גם בעולם העיצוב כמו בתחומים אחרים מי

קרא עוד »

בטון מוחלק חוץ

בטון מוחלק חוץ לגינות, שבילים וחצרות טומן בחובו יתרונות רבים. כאשר אנו עוצמים עיניים וחושבים על גינה מושקעת, ירוקה ופורחת בשביל ביתנו אנו מחייכים לרווחה.

קרא עוד »
×

שיחת ווטסאפ

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

דילוג לתוכן